MagicOnline Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Als je een voeding koopt koop dan een goede Meestal zit je dan minimaal aan een euro of 90,00 staar je niet blind op 460watt Bij goedkope voedingen is dat max power Een goede voeding heeft true of combined power. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 das knap *ut.. ik denk al reparatie? een iedere winkel geeft je meteen een nieuwe mee.. uiteindelijk heb je ook een nieuwe, maar: voeding is het zeker niet, dat kaartje trekt je pc echt niet lamlendig aan stroom. de aparture size in het bios staat die voor de agp kaart correct op het aantal mb wat die kaart heeft de agp x-speed (4x) in het bios staat die op de snelheid die de kaart ook moet halen.. een collega van mij heeft een soortgelijk probleem en met die bios settings en een nieuwe (kale) driver het voor mekaar gekregen. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dreamlover8000 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Geplaatst: 14 juli 2005 gisteravond rond 23:00 uur ENORME klap in voeding mijn nieuwe 460 watt helemaal defekt. ik had gehoopt dat die voeding een thermische of overvoltage beveiliging zou hebben.niet dus. pc doet helemaal niks meer. nee he, alles gekocht bij die computerzaak. moet ik nu alweer terug. die denken natuurlijk dat ik alles zelf verpruts,eerst de grafische kaart nu weer de voeding. p.s. dit bericht heb ik getypt met mijn laptop.
Gast Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Als ze goed zijn voor de garantie is er niets aan de hand. Laat ze gelijk (tegen betaling van een meerprijs) een goeie voeding plaatsen. Wattages zijn niet belangrijk, wel de kwaliteit. Ik ken desktop behuizingen van Aopen die een 250 watt voedinkje hebben die toch gewoon zijn werk doet met allerhand apparatuur erin, en zo blijkt, zijn er 460 watt voedingen die e.e.a. niet trekken. Heel belangrijk zijn toch de voltages die een voeding levert. Daar mag niet teveel afwijking in zitten.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 tering hee.. das niet leuk. heb je backups van de data of eventueel de harde schijf aan een leen pc gehangen? want in zo'n winkel interesseert het niet of der data op de hdd staat. cheers en sterkte bij het in de rij staan aan de service-counter. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dreamlover8000 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Geplaatst: 14 juli 2005 nieuwe voeding erin vandaag, meerdere mensen hadden probleem, voeding nu omgeruild voor een sh*rk**n voeding. Superstabiel 2 uur proef gedraaid, maar ja kost ook 89 euro. Alles werkt nu perfect,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen