JohnnyBee Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 Hoi jongens, mijn wederhelft zal lange tijd in het hospitaal moeten verblijven, en daarvoor zou ik een verbinding willen opstellen die zowel spraak als video via web-cam regelt. Nu weet ik wel van messenger, maar is er niets beter, makkelijker, eenvoudiger, rechtstreekser ofzo... Graag had ik dit van jullie vernomen. P.S. op haar kamer is een netwerkaansluiting, moet enkel nog uitvissen wat voor een. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 als je daar internet verbinding hebt is skype perfect maar met netmessenger gaat het eigenlijk ook, en die staat meestal standaard op alle windows pceetjes reeds geinstalleerd. kijk maar eens onder een van de overige thema's/vragen betreffende skype. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 ik vergeet nog dat zo'n netwerk aansluiting natuurlijk toch door de een of andere ZUSTER (sysop) beheerd wordt... en die moet wel de poortjes open hebben voor netmessenger of skype. en dat willen ze wel eens dichtzetten wegens de bandbreedte die streamen soupeert. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
JohnnyBee Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Geplaatst: 28 juni 2005 Hoi, bedankt voor jouw reply, ik heb eens even gegoogled op "Skype", maar ik heb zo de indruk dat je daar geen video mee kan doorsturen of heb ik dit mis? Wat die poortjes betreft zal dat wel goed zitten denk ik daar zij zelf met dit voorstel kwamen aandraven.... Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen