Gast Geplaatst: 23 september 2001 Delen Geplaatst: 23 september 2001 Hallo,<BR>Ik heb hier nog een pace610 irdeto ontvanger staan, dit toestel werkt voor de nederlandse kanalen nog goed, hier zit een orginele canal + kaart, nu loopt het toestel regelmatig vast, er is dan helemaal niets meer te doen, niet met de afstandsbediening en oko niet op de reciever zelf.<BR>Nu heb ik nieuwe firmware gedownload van de ducksite, heeft iemand echter al een firmware upgrade gedaan bij deze ontvanger, <BR>tips? of kan iemand mij zeggen hoe dat komt dat vastlopen?<P>Groeten, Bartje, bartje@wanadoo.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 hallo,<P>ik heb hier ook een pace 610 staan deze loopt<BR>niet vast.<BR>ongeveer 3 weken geleden de nieuwe software <BR>ingelezen zoadat je 10 providers er in kwijt<BR>kunt.<BR>Geen problemen gehad met flashen ging in<BR>1 keer goed. als je nog meer wilt weten<BR>hoor ik het wel <P>gr lex Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten