cor nelis Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 na twee maanden wachten op de digitale ontvanger voor de kabel{caiway} de samsung valt het beeld me erg tegen voor mn plasma tv is de kwaliteit van een schotel beter , wie kan me daar een antwoord op geven topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 De samsung is naar mijn mening sowieso al een slechte ontvanger. Kun je er geen Panasonic of Nokia toepassen? Tevens zijn de instellingen op de TV erg van belang, maar helaas ben ik daar ook niet zo van op de hoogte.
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Hoi Bruin, Inmiddels hebik begrepen dat er binnenkort een software updat op de stapel ligt waarmee de slechte kwaliteit op de plasma en lcd schermen tot het verleden zouden horen. Nu is het analoge beeld vaak mooier dan digitaal. groetjes
opzolder Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Die update is al beschikbaar op het TV-Home netwerk (Essent). Dus als je niet kunt wachten, moet je iemand zien te vinden in Essent-gebied om daar de update uit te voeren. Op www.tvhomeforum.tk kun je ervaringen met de nieuwe software lezen. Groeten van de zolder.
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Schotel is beter ontvangst en iets scherper dus . Groetjes Fred
Gast Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Nou heb ik geen plasma tv, maar nog een doodnormale 42" 4:3 TV, maar het beeld is echt tig keer beter dan wat ze op de analoge variant kunnen aanbieden hier. Ik ben er dus prima tevreden mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen