Ga naar inhoud


Aston receiver, wie weet er wat over?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>ik sta op het punt een Aston SECA receiver aan te schaffen.<P>Kan iemand me wat meer over Aston receivers vertellen? <P>Hebben sommige van jullie die een Aston hebben, daar problemen mee. (vooral in combinatie met b.v. een FUNCARD)?<P>Is de decoder module een ingebouwde Aston CI module?<P>Alle informatie over aston recievers is welkom.<P>M.v.g.<P>Peter <P>Peter_bols@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>ik heb een Simba aangeschaft en ben erg tevreden met de resultaten, vooral prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Geen display op de receiver, maar wel mooi op het scherm. Zapt snel, alleen wil hij wel eens vast lopen (1 keer per avond). Uit en aan zetten is dan de remedie. Ik kan hem in ieder geval aanraden! De software bugs worden per satelliet gefixt. tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf heb ik een xena 1700, opzich een leuk apparaat. de menu's zijn mooi en overzichtelijk. maar er is nog geen editor, na een email naar aston hebben ze aangegeven dat in september de editor beschikbaar zal zijn, ik wacht nog even af.<BR>installeer je hierbij ook de aston disecq motor, dan beginnen de problemen pas. het geheel kan de baan van de satellieten niet vasthouden. na enkele telefoontjes en mailtjes is toegezegd, dat dit probleem in oktober bij de update opgelost zal zijn.<P>Maar ik beveel het nog steeds aan. schakelt snel(vrijwel meteen)zelfs met de freecam (PW kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen keuze gemaakt i.v.m. welk type ik neem, maar de goedkoopste van ongeveer NLG600 a NLG700 leek me al erg leuk, dom van mij maar ik weet het type nummer of naam niet meer. <P>Deze heeft een ingebouwde seca decoder. Meer dan genoeg voor de hobby (voorlopig toch) en zeker voor zijn prijs. Voor een HUMAX en andere betaal je heel wat meer.<P>Op internet heb ik nog niet echt veel over Aston receivers kunnen vinden, hebben jullie nog leuke URLs.<P>Dat er zo weinig info over is vind ik wel spijtig. Dat zou tot nu toe de enige reden kunnen zijn dat ik geen Aston koop.<P>Reeds bedankt voor alle reacties<P>M.v.g.<P>Peter<P>peter_bols@hotmail.com<P><BR>Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de xena 1700 geen vast lopers, werkt altijd en is zoals eerder vermeld, zeer snel met schakelen.<P>de simba ken ik niet maar op aston.fr, mits je frans een beetje redelijk is, heb je alle info. kijk ook eens naar digiquest,een andere naam, maar dezelfde apparaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens staat in de Hopper Guide van September een zeer uitgebreide test over de decoder die jij bedoeld. (Simba 201) Die recensie kan ik je aanraden, erg informatief.<BR>Veel succes met de aankoop. Als je me een mailtje stuurt kan ik nog wel een goed adresje voor je regelen waar hij goedkoop te bemachtigen is. In elk geval succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...