Ga naar inhoud


Aston xena ontvanger


ircasat

Aanbevolen berichten

hallo boys<BR>Ik heb een vraag heb in formatie ingewonnen bij firma Bombeek over Aston Xena ontvangers 1600 1700 en 2000.<BR>Prijzen vanaf F1495,-<BR>De Xena 2000 is nog zo nieuw dat de prijs nog niet bekend is<BR>Het zijn vrij prijzige tuners maar ze kunnen dan ook wel wat.<BR>Volgens hun info zijn deze ontvangers landcode vrij en kunnen alle S*c* kanalen aan en V**cc*s.<BR>Mijn vraag is wie heeft er ervaring mee .<BR>En wat zijn de mogelijk heden met I****o zoals B*t*scr*pt.<P>Groet ircasat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier een Xena 1700. Deze werkt perfect, ook met taq**la. De seca-ci kan gewoon 16 prov. aan en de viacess werkt ook prima. Werkt ook prima met irdeto-CI erbij. Toffe ontvanger!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een Xena 1700. Deze werkt perfect, ook met taq**la. De seca-ci kan gewoon 16 prov. aan en de viacess werkt ook prima. Werkt ook prima met irdeto-CI erbij. Toffe ontvanger!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...