Ga naar inhoud


Micronik+HD


Gast

Aanbevolen berichten

all,<BR>weet iemand of het mogelijk is om in een micronik 1200s een Harddisk te plaatsen?<BR>Er zit namelijk op het board de voorbereiding hier voor.<BR>Ik ben zelf al aan het experimenteren, met een ide schijf, en extern de 12 en 5 V aan de schijf de voeden.en de sw versies voor de "13" geladen, maar echter (nog) zonder resultaat.<BR>any comments?<BR>GRtz,<BR>sathobby

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zal op deze manier geen resultaat boeken, je mist nl 2 IC's (als je op de print kijkt weet je welke ik bedoel). Het nadeel is dat 1 of beide chips firmware bevat (oa voor het gebruikte filesystem op de HDU). Ik weet niet hoeveer ze zijn, en is misschien binnenkort wel een upgrade kitje verkrijgbaar, afwachten dus maar weer he?

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ,tnx Toxic,<BR>ik ben nu in ieder geval weer een stapje verder, ik zal proberen de typenrs, van deze 2 ic'tjes te achterhalen, en mogelijk ze dan geladen en wel bij micronik los te peuteren!<BR>Grtz,<BR>Sathobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je dat zomaar gaat lukken (gezien het prijsverschil tussen de HD en NON-HD versie), maar als het je wel lukt, hou ik mij aanbevolen...... smile.gif" border="0<BR>Succes in ieder geval!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...