Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Ik had een vraag over de Micronik receivers.<P>Hoe werkt deze ontvanger precies met CI modulen? Ik heb gekeken op hun website en zag daar een of ander uitbreidingsslot waar de CI's in passen dat in de ontvanger past.<BR>Hoe werkt dit precies, en kunnen er ook de oudere CA modulen (Irdeto) in.<P>Groeten Satkeumes
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Ik heb zelf de Micronik 1200s en die werkt als volgt:<P>Je hebt verschillende MAM's, dat is die hele grote "module". Als je b.v. de 600+ hebt, zit er S*CA ingebouwd en kun je er 2xCI in kwijt of 1x CI en 1x CAM.<P>Dus ook een oude IR*ETO CAM kan er in.
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 hoi satkeumes,<BR>bekijk m'n homepage es,<BR>heb ik min of meer toegewijd aan deze ontvangst doos.<BR>Grtz,<BR>sathobby
Gast Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Bedankt mannen, één vraag nog, kun je er ook premiere op kijken mbv een oude CAM module.<P>@ sathobby, ik kan niet op je site komen. Zal het later nog eens proberen.<P>Groeten Satkeumes
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Yep, als je een ALL-Cam of BETACRYPT of iets in die richting kun je zonder problemen naar Premiere kijken. Je mag alleen op die kaart geen C+ NL zetten, dan doet hij het namelijk niet. (Maar ja, je hebt daarvoor toch SECA?)
Aanbevolen berichten