YUGI Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 mijn deskjet 5652 voert geen papier meer door,iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn.kan de printer omruilen bij hp kosten 185€ printer van nog geen 2 jaar oud. gr yugi
Smurf Geplaatst: 1 juli 2005 Geplaatst: 1 juli 2005 normaal zijn bijna alle papier doorvoer problemen te wijten aan of het papier! (heeel vaak) of de pickup rollers (kleine rubber wieltjes) ff met gummetje schoonmaken of vervangen (als ze te krijgen zijn) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 nog beter is "Rubber-opruwer" een chemisch prutje wat dunnetjes op de rubber wieltjes wordt gesmeerd. lost het rubber toplaagje iets op en maakt het weer elastisch. wordt veel bij copieerapparaten gebruikt. of een stukje schuurpapier als alternatief
maxloader Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 Het kan ook zijn dat er bv een nietje oid in de printer is gevallen en daardoor het papier niet word gepakt, heb ik zelf ook gehad (had bijna de rubber wieltjes aan gort geschuurd totdat ik er achter kwam dat het daar aan lag). Max Live life to the Max(loader)
YUGI Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Geplaatst: 8 juli 2005 de lade waar het papier in ligt voed de printer niet van papier,wielen draaien wel maar het papier komt niet omhoog. gr yugi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen