Kareltjevdh Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Beste Allemaal, Ik heb hier een xbox welke uit amerika komt. De voeding die hierin zit is voor 110 v is er een mogelijkheid om deze voeding te modificeren voor het 230 net ??? Alle suggesties zijn welkom. Alvast bedankt. gr Karel
Steve Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 op de voedings trafo aan de primaire zijde kijken of er een 220v aansluiting op zit,zoniet een trafo bestellen van 220 volt
Steve Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 heb even rond geneusd maar ,dit is misschien nog voordeliger. http://www.consolesandgadgets.com/catalog/product_info.php/products_id/1510
mr|repel Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Loop bij een electronica zaak naar binnen , daar hebben ze omvormers van 220 > 110 en vise versa Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
wammeswaggel Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Voltage is geen probleem: men neme een oude trafo met midden-aftakking op 110V. Sluit op EEN van beide 220V en op de 110V een draadje aan en je hebt 110V(dat heet geloof ik Step, Autostep of Auto-trafo). Groter probleem is, denk ik, dat die xBox NTSC en 60Hz is. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Moderator Matchless Geplaatst: 1 juli 2005 Moderator Geplaatst: 1 juli 2005 60 Hz zal geen probleem zijn (voeding wordt gelijkgericht) , echter de ntsc wel.mischien dat een mod chip hier uitkomst zal bieden. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
marco24 Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 de meeste nieuwe pal tv's kunnen tegenwoordig toch ook ntsc weergeven
hobsat Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 Citaat: 60 Hz zal geen probleem zijn (voeding wordt gelijkgericht) , echter de ntsc wel.mischien dat een mod chip hier uitkomst zal bieden. modchip biedt alleen uitkomst voor t opheffen van regio beperkingen van games. de hardware zelf is geschikt voor zowel 50 als 60 hz. geldt ook voor psx.... GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
mietde Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Naar mijn mening kun je het beste een originele 230v voeding kopen. Beste plek daarvoor is een_of_andere_veiling_site.de Als je de kat uit de boom kijkt heb je d'r een voor 25 euro in huis. Let in dat geval wel op dat je een passende voeding koopt, v1.0+v1.1 hebben 1 rij voedingsstekkers, v1.2-1.5 hebben een dubbele, v1.6 schijnt weer wat anders te zijn maar aangezien ik die geen heb... Je kunt wel de kabels verwisselen met de kabel die d'r bij jou voeding op zit mocht je een verkeerd model gekocht hebben. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen