Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 wie weet of,wanneer digi.kpn.ontvangen is in twente hoe stand van zaken er wordt hier op radio oost ook reclame gemaakt voor digi.tenne. je kunt duitsland wel ontv.
Matthijs Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Het schijnt dat Digitenne overal in Nederland (bereik of geen bereik) adverteert op de regionale omroepen. Waarschijnlijk worden die spotjes in één koop bij alle regiozenders "neergezet". Een kwalijke zaak, want mensen worden lekker gemaakt met een dooie mus. Een email van mij hierover naar de Digitenne klantenservice werd nooit beantwoord. Grtz, Matthijs Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Citaat: Het schijnt dat Digitenne overal in Nederland (bereik of geen bereik) adverteert op de regionale omroepen. Waarschijnlijk worden die spotjes in één koop bij alle regiozenders "neergezet". Een kwalijke zaak, want mensen worden lekker gemaakt met een dooie mus. Een email van mij hierover naar de Digitenne klantenservice werd nooit beantwoord. Grtz, Matthijs Nee, dit is juist slimme marketing.. Ookal is er nu nog geen bereik, mensen krijgen wel de naam onder de aandacht.. Als het eenmaal wel verkrijgbaar is zullen veel mensen iets hebben van "digitenne? Wat was dat ook weer.. Wel eens van gehoord, was wel goed geloof ik... -- Ja, doe mij maar zo'n pakketje." Verder heb je nog een groep mensen die graag van de kabel af wil maar niet de guts of mogelijkheden heeft om het schotelavontuur aan te gaan, die halsreikend uit gaan kijken naar de komst, temeer als ze die spotjes horen, en ondertussen op iedereen al in gaan praten van "ja joh, da's goed, moet je ook doen!". Hierdoor is de naamsbekendheid bij introductie meteen al enorm.
Fredo Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 is er geen site waar de uitbreiding word bij gehouden net als toen de gsm dekking Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen