Ga naar inhoud


digi.twente


Gast

Aanbevolen berichten

wie weet of,wanneer digi.kpn.ontvangen is in twente hoe stand van zaken er wordt hier op radio oost ook reclame gemaakt voor digi.tenne.

je kunt duitsland wel ontv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het schijnt dat Digitenne overal in Nederland (bereik of geen bereik) adverteert op de regionale omroepen. Waarschijnlijk worden die spotjes in één koop bij alle regiozenders "neergezet". Een kwalijke zaak, want mensen worden lekker gemaakt met een dooie mus. Een email van mij hierover naar de Digitenne klantenservice werd nooit beantwoord.

 

Grtz, Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het schijnt dat Digitenne overal in Nederland (bereik of geen bereik) adverteert op de regionale omroepen. Waarschijnlijk worden die spotjes in één koop bij alle regiozenders "neergezet". Een kwalijke zaak, want mensen worden lekker gemaakt met een dooie mus. Een email van mij hierover naar de Digitenne klantenservice werd nooit beantwoord.

Grtz, Matthijs


Nee, dit is juist slimme marketing.. Ookal is er nu nog geen bereik, mensen krijgen wel de naam onder de aandacht.. Als het eenmaal wel verkrijgbaar is zullen veel mensen iets hebben van "digitenne? Wat was dat ook weer.. Wel eens van gehoord, was wel goed geloof ik... -- Ja, doe mij maar zo'n pakketje."
Verder heb je nog een groep mensen die graag van de kabel af wil maar niet de guts of mogelijkheden heeft om het schotelavontuur aan te gaan, die halsreikend uit gaan kijken naar de komst, temeer als ze die spotjes horen, en ondertussen op iedereen al in gaan praten van "ja joh, da's goed, moet je ook doen!". Hierdoor is de naamsbekendheid bij introductie meteen al enorm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...