humblebee Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb een filetje gedownload met een tar extensie. Nu weet ik dat er bij Linux (Dreambox) files bestaan met de extensie tar. Maar dit was een windows programma. Wat kan ik met dit filetje doen.
pascalletje Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Met winrar kan je hem onder windows uitpakken... Is een soort van zip bestand (gecomprimeerd) Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 @Humblebee, kijk eens op deze site http://www.ultimatezip.com/
bash! Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 of je pakt winace.. die vreet ook alles! www.winace.com Gratis te downen! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 Iedereen die een computer bediend zou VERPLICHT 'Totalcommander' moeten downloaden,installeren en leren gebruiken...99,9% van zulke vragen worden door dit zwitsers zakmes onder de software opgelost.
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 LoL, inderdaad... Interne (un)packer voor tar/gz/tgz... Maar is ook te koppelen aan WinRAR, WinACE en ga zo maar door. Allemaal te bedienen vanuit 1 programma. Is freeware (met nag-screen) of voor €28 een permanente licensie...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen