Ga naar inhoud


re-calc xsat-310


Gast

Aanbevolen berichten

na het vastzetten van sirius in de x-sat310 en het re-calculeren gaat het gigantisch mis, heb alles gedaan wat er in de handleiding stond maar niks nakkes nada hij blijft verkeerd zijn posities berekenen.Wie heeft hier nog meer last van?? heb contact gehad met de firma van x-sat maar die wisten het volgens mijns inziens ook niet echt.en wie heeft een goeie editor voot de 310 want om alles handmatig in te voeren ben je uren bezig en dat is van de zotte volgens mij.<BR>grtz hendrik b<BR> rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb de stabo hh100 met een hummy 5400<BR>alleen om de xsat310 bestuurbaar te maken voor meerdere satellieten weigert hij elke medewerking wat re-calc betreft.<BR>grtz hendrik b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hmmm, heb wel vaker gehoord dat die xsat erg veel problemen heeft met de besturing van de motor.<P>Van hunen heeft hem zelfs uit hun assortiment gegooid vanwege die problemen.<P>Ik zie dat je uit groningen komt, heb je dat ding bij bnc gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@goldme <BR>nee meneer/mevrouw ,moest ik even voor een kennis instellen maar hij komt wel bij b*c weg.koopt U daar ook dan??Even voor alle duidelijkheid ik kraak die xsat310 niet af opzichzelf best een leuke ontvanger. hihihihi<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de orginele vraag nooit werd beantwoord. Ik werk ook met een Xsat, en ben er tevreden van. Ik was dan ook van plan om een motor aan te schaffen. Ik weet ( zelf ervaren) dat de xsat moeilijk doet met bepaalde merken van motoren, maar met de Stab werkt hij goed. Dat kan dus niet het probleem zijn.<P>Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Edwin<BR>hij blijft de posities verkeerd berekenen hoor ben inmiddels een tijdje verder maar welke xsat310 ik ook neem en probeer te re-calcen er blijft een fout inzitten.Hij berekend het gewoon verkeerd.Heb inmiddels ook een andere stabo hh100 geprobeerd maar bleef de zelfde problemen houden.Dus ga ik er vanuit dat het toch om de soft gaat in de xsat310!!<BR>grtz hendrik b frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@edwin<BR>sorry meneer mijn frans is net zo goed als mijn chinees,geen van beide ben ik machtig.Frans is toch geen wereldtaal laten ze het dan in het engels doen zodat bijna iedereen het kan lezen.<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Xsat werd vroeger enkel in Frankrijk verkocht, en de site is opgezet door Fransen, en was oorspronkelijk bedoelt voor Fransen. Ik ben er nochtans van overtuigt dat ze je het nodige advies kunnen geven. Ze hebben trouwens regelmatig contakt met Xcom, de fabrikant van oa. de Xsat.<P>Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...