Ga naar inhoud


Ook ik geen updates, maar nu ??


siemed

Aanbevolen berichten

Dit is al de tweede achtereenvolgende maand dat de updates niet automatisch binnen komen. Ik ben maar geswitched van image, maar zou niet weten welke image met welke emu de updates wel door laat.

Ik gebruik nu de laatste PLI, maar de hele avond geen update gehad.

Ik heb momenteel alleen nog Ned 2 en Rtl 4.

Ik heb via Internet een update aangevraagd, maar helaas. Verleden maand had ik even de beschikking over een Aston 1.05, daar kreeg ik de update (na verzoek op de canaal + site) wel snel binnen.

Iemand een idee of suggestie welke image ik moet gebruiken met welke emu om de updates wel te krijgen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wellicht is het handig te vermelden welke emu je gebruikt. iedere emu heeft zo zijn instellingen. waarbij sommige emu's standaard een update doorgeven en andere specifieke aanpassingen nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb nu met de Pli de emu's Scam en Newcam 6 gedownload. Alleen op Scam krijg ik nog beeld op Rtl 4 en Ned 2, op Newcam helemaal niet.

Helaas komt er bij Scam, momenteel, geen update door.

Blijft vreemd, voorheen met de Poseidon (of zoiets) nooit problemen en nu twee maanden achter elkaar.

Ik dacht dat ik dan misschien maar eens moest updaten, maar ook dit geeft tot nu toe geen effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen siemed,

 

Ik raad je aan om newcamd 6.01 in Pli ( amber ? ) te gebruiken. Ik heb op newcamd, na een telefoontje naar canal digitaal, de update puls gekregen. De config moet wel even aangepast worden. ( newcamd.conf en cardserv.cfg in var/tuxbox/config ). Ook camx moet de update verwerken ( de config hoef je niet te veranderen ). Probeer het eens.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...