Ga naar inhoud


500 zapt niet goed


RobinHood

Aanbevolen berichten

Hier een scan gedaan (lijst van Groningen gaf geen beeld) en binnen zelfde transponder alles ok. Ga je echter naar een kanaal van een andere, dan heb je pas na 5 of 10 seconden beeld. Is er iemand die in Oost Groningen dit probleem met de 500 niet heeft? Zonee, wat heb je gedaan....

Of heeft iemand een tip hoe de lijst van Groningen wel werkt...

Gebruik Gemini mod 2.00.

Bedankt...

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok, het is gelukt de settings van de 500 naar de PC en retour te sturen. Weet alleen niet wat ik zou moeten bewerken. Zapt dus nog steeds traag. Wat moet je dan precies bewerken? Heb trouwens reboot uitgevoerd, en reload.Alles zonder succes.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels een lijst van Groningen erin gekregen, die hier wel niet helemaal klopt. Maar dan zapt hij goed. Wel krijg ik dan bij veel kanalen (bv sbs6) freezes. Ga dus weer een scan doen, dan overtollige weggooien, dan weer uitlezen naar PC. En weer terug. Maar heb geen idee wat ik zou moeten bewerken met een " vers" gescande lijst. Heb een nieuw bouquet aangemaakt in de editor, daar een aantal kanalen naar toe gesleept, maar die bouquet komt niet weer terug in de 500. Las eerder ook al dat iemand dit probleem had. Ben nu 2 dagen aan het stoeien, maar de aanhouder wint. Vroeg of laat loopt het hier net als bij een ander, dat wee'k zeker.

Bedankt voor de eventuele tips.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...