Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is volgens jullie een betere decoder? de nokia 7071, de asscom, of de strong8000?<BR>Ik kan niet kiezen en heb geen ervaring met deze decoder.<BR>Alvast bedankt!<BR>Groeten Rob wink.gif" border="0

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Je bedoelt zeker de Philips DSX7071.<BR>Asscom, doet qua uiterlijk een beetje oudbollig aan met dat bruine opschrift, klepje is handig.<BR>Strong, tja, toch maar niet.<BR>Ik zou voor de philips kiezen, mooi uiterlijk en nooit hardwareproblemen.<BR>Suc6, JD

Geplaatst:

Op dit moment afhankelijk van wat je wil zien ivm. Teq. problemen.<P>Misschien even wachten wat de toekomst brengt????<P>Of toch maar een CI-ontvanger met een module?

Geplaatst:

Maar die philips is volgens jullie wel een mooi systeempje? Ontvangt ook gewoon discovery en al die zenders etc.?<BR>Op zich vind ik hem er wel mmoi uitzien, als nou ook nog goed is dat is dan wel een mooie om te nemen denk ik!<BR>Groeten Rob

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Ik heb een philips, en moet zeggen dat ik liever een andere doos heb. Verder ben ik wel te spreken over de goede kwaliteit en de s*c* zenders zijn gewoon te ontvangen. Helaas is de philips op dit moment voor mij te beperkt, er is bijvoorbeeld nog geen software om kanalen te herindelen etc etc.

Geplaatst:

Dat probleem van kanalen editten heb je met alle seca-dozen.<BR>Het beste wat je kan hebben is natuurlijk een ci-ontvanger met module (flexibel en editprg's leverbaar)<BR>Maar dat is de vraag niet, een philips geeft nooit problemen.<BR>JD

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.