Gast Geplaatst: 30 juni 2005 Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb een normale pagina met links die een nieuw venster openen. Als ik nu op een volgende link op de eerste pagina klik dan opent zich een nieuw venster. Dit is irritant maar dat heb ik op kunnen lossen door de vesters een naam te geven. Alleen is nu het probleem dat als ik op een volgende link klik de nieuwe pagina wel in het vorige popupscherm komt maar het scherm verdwijnt naar achteren. Het moet mogelijk zijn om weer naar voren te halen maar ik kan het niet vinden. Weet iemand raad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 juni 2005 Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Dat doen we met window.focus. <SCRIPT TYPE="text/javascript"> <!-- function popup(mylink, windowname) { if (! window.focus)return true; var href; if (typeof(mylink) == 'string') href=mylink; else href=mylink.href; window.open(href, windowname, 'width=400,height=200,scrollbars=yes'); return false; } //--> </SCRIPT> <A HREF="popupbasic.html" onClick="return popup(this, 'notes')">my popup</A> Wildcard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Of dit in de popup zetten in de body tag : onBlur="JavaScript:window.focus();" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juli 2005 Delen Geplaatst: 5 juli 2005 Bedankt terranoz, Dat was precies wat ik zocht, en ik heb met 't lep......us gezocht. perfect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen