Ga naar inhoud

Welke ontvanger voor Chinese zenders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand wil een complete schotelset kopen )ontvanger, lnb, schotel enz.), maar nu vroeg ie me wat hij moest hebben.<P>Nu ben ik ff aan het zoeken geweest maar kom er niet helemaal uit<BR>Mijn vragen zijn:<BR>Welke ontvanger moet hij kopen om chinese zenders te kunnen ontvangen?<BR>Zenden deze zenders ook wel digitaal uit?<BR>Zoja wat voor schotel diameter moet ik hebben om de zenders te kunne ontvangen?<BR>Op welke satellieten kan ik de chinese zenders ontvangen?<P>ALSVAST BEDANKT!<BR>(ik begrijp er zelf helemaal niks meer van)

Geplaatst:

Pietje,<BR>voor zover ik weet zijn er een aantal chinese zenders (CCTV) op de Hotbird te zien, ongecodeerd dus een Digitale FTA ontvanger zou al moeten volstaan.<BR>Voor de hotbird kun je een 80cm. schoteltje nemen in de Benelux.<BR>suc6 wink.gif" border="0

• 3 weken later...
Geplaatst:

IK heb gehoord dat er nog een satelliet is waar chinese zenders zitten maar die zijn gecodeerd!

Welke codering eigenlijk?<p>En wat voor schotel ben ik daar voor nodig!<p>Ik kan er niks over vinden op internet

Heeft er iemand links voor mij!<p>Groetjes,

Bin-Joachim de Vries

Geplaatst:

ja die is er op de astra,zender heet tvbs en is in seca gecodeerd,is dus te ontvangen met de plips de pioneer de humax etc.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.