Ga naar inhoud


Geen beeld SBS6


skipdaflip

Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment af en toe geen beeld op SBS6. Als ik wel beeld heb, dan heb ik geen geluid. Ik heb een Nokia Dbox2 en maak gebruik van Sportster.

 

Weet iemand of dit ligt aan de codering dat TVhome gaat gebruiken? Ik hoorde namelijk dat Mediakabel nu de irdeto en viacces gebruikte. Tvhome gebruikte volgens mij viacces. En er is niks bekend dat ook zij over zouden gaan.

 

Of kan dit probleem liggen aan een voedingsprobleem? Ik las dat de dbox een slechte voeding had die aardig warm werd en weinig aan kon. Dat is waarschijnlijk de verklaring waarom mijn Dbox de laatste week af en toe plotseling uit schakeld. Kan het probleem hier aan liggen of moet ik ergens anders gaan zoeken?

Weet je een oplossing of een richting die ik op moet gaan, dan hoor ik het graag!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Dbox ff een nachtje uit gehad, en deze ochtend deed hij het weer perfect. Zou haast gaan zeggen dat het toch de warmte is. Het probleem doet zich nu dus niet meer voor, maar zou nog steeds willen weten of het aan de adapter ligt. Want dan is het misschien verstandig dat ik er een andere in gooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...