Ga naar inhoud


Fortecstar 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu net een FortecStar 5400 in mijn bezit. Ding doet zijn werk erg goed. Alleen ik heb geen idee hoe ik in de servicemode com om te kunnen upgraden etc. Wie weet hierop een antwoord en zijn er op dit board al meer Fortestar fans????

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Jenzy<BR>Bedankt voor je reactie. Op dat forum is inderdaad veel meer over Fortecstar. Raar eigenlijk dat er op het web weinig over te vinden is. Zal de nieuwigheid wel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Albert<P>Het FORTEC STAR forum is geopend op fortecstar-europe.com<BR>Je vraag dat er nog weinig over te vinden is komt doordat dit merk dit jaar pas is neergestreken in Europa en de strijd aanbind met gerenomeerde merken als Echostar en Humax. Het zal zeker meer dan een jaar duren dat het merk meer bekend is zoals Humax wat nu goed 2 jaar in de markt staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is positieve kritiek!<P>Het forum is nog niet echt af. Die ene message die er staat is vanwege de ongelukkige kleurstelling (bijna) niet te lezen.<BR>Misschien had fortec staar de website en het forum eerst af kunnen maken en het dan pas bekend kunnen maken. Nu maakt het een beetje een slordige indruk.<P>en.... volgens mij ben je bij de distributers Nederland vergeten smile.gif" border="0<P>Met hoop op een mooie website.....<p>[ 13-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...