Gast Geplaatst: 1 juli 2005 Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Heeft iemand goede ervaringen met een host (die mySQL heeft)? zou graag wat tips ontvangen, omdat ik met een google search een beetje de bomen in het bos kwijt raak... Thanks Patrick Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 De meeste hebben toch MySQL? Anders zie mijn profiel.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Tja, bedoel je nu fee host (betaald) of free host (gratis, maar met spelfout) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Ja sorry, ik bedoel FREE hoste met mysql Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb eens wat op de italiaanse versie van lycos gegooid. Dat is gratis en heeft mysql (en php natuurlijk) Je hebt dan wel popup rommel. Wat je misschien beter kunt doen is low budget hosting, want je hebt al hosting voor onder de 20 euro per jaar met php/mysql Ik neem aan dat de hosting op een of andere manier iets met satspul te maken heeft of andere hobby. (Als het om adult gaat zijn er andere mogelijkheden, maar die ga ik uiteraard niet en publique publiceren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Delen Geplaatst: 3 juli 2005 Kies maar uit: http://www.oinko.net/freephp/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen