Ga naar inhoud


Micronik TV-Box 1400


Toxic

Aanbevolen berichten

Ik zag op de (geheel vernieuwde smile.gif" border="0) homepage van micronik een nieuw model TV-Box, nl. de 1400. De specs klinken mij als muziek in de oren. Het is in principe een 1300 (dus met HDU) en er zit nu tevens een 10/100MB poort op om hem in je netwerk op te kunnen nemen (en wat dus ook dienst doet als retourkanaal voor interactieve diensten), en als ik het goed gelezen heb, de films die op de hdu van de box staan kun je zo over het LAN naar je PC te sturen. Verder zou je er nog mee kunnen internetten enzo. <BR>Ik was benieuwd of iemand het apparaat al eens heeft mogen aanschouwen, en wat de bevindingen dan waren, EN (last but not least) richtprijs van het beestje.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt helemaal gelijk, maar misschien (ik mag het hopen) dat ze met deze 1400 een soort nieuwe start hebben gemaakt, en wel een produkt op de markt hebben gezet waarvan niet 2 van de 3 boxen terug naar de fabriek kan, en dat ze ook nog eens een redelijke software-ondersteuning bieden. Vandaar ook mijn vraag, of iemand de box al eens heeft gezien en wat de bevindingen zijn. Micronik heeft best goede/leuke ideeen, echter het komt niet altijd even goed uit de verf. Als deze box ook bedroefend is, dan vrees ik voor het voortbestaan van de firma, ze worden in Duitsland niet voor niet Muhlcronik genoemd.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1400 is o.a. een product voor video on demand. Door de ingebouwde netwerk kaart kan deze aan een DSL worden gehangen en zo VOD gebruikt worden.<P>kijk naar <A HREF="http://www.micronik.de/hauptteil_1400.html" TARGET=_blank>http://www.micronik.de/hauptteil_1400.html</A> daar heeft Miccronik een nieuwe homepage vrijgeschakeld. laugh.gif" border="0 <P>Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...