Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 Sinds gisteravond geen Ned 1 meer, tenminste wel even balkje onderin met programma informatie, maar daarna zwart beeld. Alle andere zenders doen het wel gewoon (ned 2 3 rtl etc). Ontvanger: Nokia mediamaster 9500 Irdeto-2 kaart Basis abonnement. Herkent iemand dit?
Gast Geplaatst: 2 juli 2005 Geplaatst: 2 juli 2005 Hebben jullie wel beeld? Dan moet ik nl gaan neuzelen in mijn instellingen, hoewel ik me niet kan voorstellen dat daar iets fout staat....
rommelaar Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 ja hoor M68 normaal beeld en is geen moment weg geweest. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
rommelaar Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Even ned 1 er opnieuw in zetten en dan moet het verholpen zijn M68 succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Yep, maar om weer een andere hele vage reden geeft de mediamaster 'flash full' bij het laden van de zenders van astra 19.2e. En verschijnt plotseling weer de oude settinglijst, die ik er met DVBEDIT toch echt uit had gegooid... Tja het blijft hobbyen, gelukkig is mijn vriendin niet in de buurt.
Gast Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 probeer eens menu, 7 PID's, 8 en 9 moeten op ON staan, druk anders op 8, dan springen 8 en 9 op ON. WaferJo.
Gast Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Citaat: probeer eens menu, 7 PID's, 8 en 9 moeten op ON staan, druk anders op 8, dan springen 8 en 9 op ON. WaferJo. Dit was inderdaad de oplossing! Vreemd dat ie op OFF stond, maar goed, ned 1 is weer terug. Trouwens, ik zie nu dat bij de andere zenders die AUTOPID overal op OFF staat. Betekent dit evt problemen voor de toekomst? Bedankt waferJo Michiel
rommelaar Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Je kan toch handmatig 1 kanaal toevoegen M68? Zet je ontvanger op de transponder van ned,dus bv ned 2. druk nu op het blauwe knopje van de afstands bediening, daarna 6 tuner dan 9 search.Je krijgt nu een lijstje van alle programma's die op deze transponder zitten.Ga met de halve maantjes naar ned 1 en druk dan ok.Dan moet je beeld krijgen. Sla dit op en verwijder dan de ned 1 die het niet doet. Denk dat je het wel weet maar schrijf het maar even.Zo moet het lukken om ned 1 er in te krijgen succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen