Ga naar inhoud


Fortec 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik wil een Fortec 5400 gaan aanschaffen, maar daar zit embedded irdeto in, heb ik me laten vertellen. Nu zou het mogelijk moeten zijn om die te patchen naar Seca. Nu is mijn vraag is dat inderdaad mogelijk??<BR>Zoja, met wat voor proggie moet ik dat dan gaan doen?<P><BR>Alvast bedankt,<P>Dwarf<BR> dwarf@softhome.net

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor het patchen heb je nodig de loader (cam.exe) en een seca/irdeto of viacces.bin<BR>Kijk alleen wel even op je option board of deze de 29c040 bevat want de eerste series 5400 zijn met de standaard eeprom niet om te flashen dan zul je er eerst het bovengenoemde type op moeten zetten.<P>files zijn te vinden op het net<P>Greetz Geinponem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doet premiere world het met de embedded irdeto cam van de FS 5400 of moet deze eerst gepatcht worden? <BR>Doet c+ het goed met de embedded irdeto cam van de FS 5400?

Link naar reactie
Delen op andere sites

premiere doet het nog niet op de fs5400.<BR>Binnenkort wordt hiervoor een patch verwacht.<BR>Ik zou als ik jou was het interne embedded omzetten naar seca.<BR>heb je geen duitse zenders maar wel de spaanse en franse

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt de embedded omflashen naar alphacrypt dan kan in principe het duitse boeket ook open als het goed is.Pas wel op want de meeste gangbare files schijnen naar ik gehoord en gemerkt heb niet goed te werken met de alphacrypt en ik ben er nog niet uit welke wel cq welke aanpassing nodig is,ze gaan namelijk wel open maar stotterend (dan wel open dan weer niet,enz,enz)<P>greetz geinponem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de diutse pakket wel open en ook echt alles en stotterd niet en onderbreekt niet .maar de helft van de anaal+ niet 100% voor degene dat ze de fortecstar willen aan schaffen absoluut niet aan beginnen het is een maal troep ik heb er verschrikkelijke spijt van softwahre matig een maal troep.sory voor het slecht schrijven . mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees eens de Duitse boarden en je komt te weten dat de AlphaCrypt modullen toch verschillende bugs hebben. Een van de bugs is dat AlphaCrypt niet lekker samenwerkt met de Aston, Viaccess, Conax etc..... probleem in de FORTEC STAR receiver ? Nee dus, wachten dat Mascom GmbH gauw een update lanceerd.<p>[ 07-06-2001: Message edited by: Jenzy ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...