Ga naar inhoud


Nieuwe software Aston-ontvangers


boets

Aanbevolen berichten

De nieuwe software voor de Aston satelliet-ontvangers is vanaf heden beschikbaar.<P>LET OP: bij het laden van nieuwe software worden alle kanalen en instellingen gewist.<P>1. Zet ontvanger op een willekeurig kanaal<BR>2. Ga het menu in, met de toets Menu<BR>3. Ga naar options en druk op ok<BR>4. Ga naar satellite download en druk op ok<BR>5. Vul de volgende freqentie in:<P>Frequentie: 12,604 GHz 12,539 GHz<BR>Polarisatie: Horizontaal Horizontaal<BR>Symboolsnelheid: 22000 27500<BR>Satelliet:Astra1 19,2 gr. Hot Bird 13.0 gr<P>6. druk nu op ok. De software wordt nu geladen, na krijgt u een informatiescherm.<P>Wanneer u niet de optie heeft om bij stap 5 de frequentie in te voeren neem dan de volgende stappen:<P>Bij een ontvanger die bij de opstartprocedure HC-BOOT aangeeft. De ontvanger uitschakelen met de schakelaar aan de achterzijde, daarna opstarten terwijl u de buitenste twee toetsen ingedrukt houd. Wanneer u AIRLOAD ziet staan in het display kunt u de toetsen loslaten. De software wordt nu geladen.<P>Bij een ontvanger die geen HC-BOOT aangeeft. De ontvager uitschakelen met de schakelaar aan de achterzijde, daarna opstarten terwijl u de eerste twee toetsen op het voorfront ingedrukt houd. Wanneer u AIRLOAD ziet staan in het display kunt u de toetsen los laten. De software wordt nu geladen.<P>8. Druk nu op ok. U kunt nu u ontvanger installeren.<P>Succes,<BR>Boets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Over welke versie spreken we en welke veranderingen zijn er aangebracht?<BR>Heb juist geprobeert maar krijg altijd vraag om opnieuw up to daten?<BR>Welke sateliet is het beste om Update te krijgen,Astra of Hotbird?<P>Groeten,boerkenaas smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update voor Aston Xena 1700 werkt<BR>Klank op rtl4 en TMF<BR>vanavond uitgevoerd.<BR>12,604GZ<BR>Horizontaal<BR>22000<BR>19,2°<BR>V.aplication van 30001 naar 30004 <P>Groetjes ZEUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update is inderdaad beschikbaar...<P>Ben hem nu even aan het binnenloodsen.<P>Gebruik de manier zoals bovenaan dit forum is beschreven!<P>Suc6

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cadeau van je leverancier???<P>Er zit al Astoncrypt (seca) en viacess in...<BR>(PS. Gebruik STRSH-achtige files voor via...)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam er achter via de posting van Zeus.

Ik zat de hele week al te wachten op de software. Heb op vrijdag meerdere malen geprobeerd.<p>Achja, ik heb via mijn werk hele goede contacten met Aston (vooral Isabelle ;_)<p>Lekker ding trouwens!!!<p>Ik had van Aston nog geen bericht gekregen..

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tks Murdock! Je was weer de eerste met de aankondiging, het ASTON board had zelfs nog geen melding gemaakt! Gisteren gedownload en al snel verbeteringen opgemerkt: geluid rtl4 en tmf terug, parential lock werkt goed en na draaien van de schotel even wachten (nog wel 'no signal'melding) en.. gewoon weer beeld zonder heen en weer te schakelen!<BR>Even wat ervaring opdoen met deze versie maar in ieder geval zijn een paar frustraties weggenomen.<BR>Groet en plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...