Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Hallo All, dacht vanavond leuk te kunnen kijken naar Top Gear op de BBC. Maar natuurlijk ging dat niet door. Dvbdream komt een fout melding tijdens het opstarten dat deze DirectShow niet kan initialiseren. Vondt dit nogal vreemd daar niets aan mijn pc gewijzigd is. Geprobeerd DirectX 9.0c er overheen te zetten maar deze stops gelijk omdat deze er al op staat. De complete SDK gedownload 155Mb groot hier zou volgens MS de Directshow in moeten zitten. Maar helaas na 1 uur verder nog geen resultaat. Mijn dank aan microsoft. Mijn Media Center Meedio en BS Player werken perfect. Iemand een idee? Mvg Erwin.
boeda Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Er is vandaag een nieuwe versie van Dvbdream uitgebracht. Momenteel alleen DVB-T stick
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Hoi, dat werkt helaas ook niet. Heb zelfs de codecs opnieuw geinstalleerd probleem blijft. Mvg Erwin.
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Hoi All, inmiddels heb ik het probleem opgelost. Door in Dreamdvb smart sonic te kiezen voor de codec als externe graph. Mvg Erwin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen