Ga naar inhoud


ik wil een receiver die niet zo moeilijk doet...


Gast

Aanbevolen berichten

en met veel speelgoed... ik hoor vanalles over mooie functies etc maar die mooi gedesignde philips van mij doet mooi niets.. thank you CunulPlus... maar kan iemand me nu vertellen wat nou wel goed is en wat niet.. let even niet op de prijs.. maar functionaliteit..<P>Strong hoor ik van dat dat wel werkt maar niet lekker... nokia heeft veel functies... Katrein is wel leuk met dat digital video recording of zoiets.. maar wat is nou echt een goede receiver.. 2000 zender minimaal..!<P>dank je alvast voor jullie opinies en meningen.. <P>de groeten.. <P>Daz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<BR>Ik kijk momenteel met een strong 4375 (alleskunner) heb geen last van wegvallende zenders enz...K-kanalen of Taquilla geen probleem om deze te bekijken met de gewone<BR>duckfiles of crazy murdock files..alles werkt gewoon. Eenvoudige installatie, gewoonweg hiermee haal je kwaliteit in huis.<BR>Trust me, laat die andere op het bord maar zeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Big John...en kan je die strong laden met settings via pc of moet je gewoon inlezen ?..ps : wat kost die ontvanger ? ook groeten uit vlaaderen..Guy shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou even laten weten dat ik geen Strong fan ben. Als ik zou moeten kiezen tussen een strong en een humax, zou ik het wel weten. Een strong is leeg als je hem koopt, terwijl de humax 5400 bijv. ingebouwd irdeto heeft. Misschien is dat op zich niet zo bijzonder maar even een patch er in en je krijgt er zo'n 500 kanalen bij... En dan heb ik het nog niet over hbemu/wallbanger en een season interface, want dan draai je met de ingebouwde cam vi@ccess en sec@ zonder verdere module. Niet zaligmakend (want je moet je pc er aan laten hangen om dit te doen), maar het kán wel, kun je bij een strong vergeten. andere dingen:<BR>- optical audio out (gewoon de modernste technologie)<BR>- diseqc 1.2 (rotor of monoblock lnb aansluiten zonder schakelaars, gewoon 1 kabel en hobbelen!)<BR>- software via het internet om je settingslijsten toe te voegen<BR>- werkende epg voor de nederlanders (welliswaar via irdeto, maar het is helaas niet mogelijk om via welke seca module dan ook de epg te laten werken)<BR>- door gebruik te maken van een aston module inderdaad geen problemen met ppv kanalen (ok da's gelijk bij om het even welke CI ontvanger)<P>Om maar eens wat te noemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Guy1<BR>De strong 4375 is momenteel te krijgen in belgié aan de prijs van 19000Bfr.<BR>Aston module via dezelfde zaak 7000Bfr.<BR>Hiermee haal je dan de moderste techniek in huis.<BR>Wat het inlezen betreft van de settings via<BR>Pc ,kan ik niet op antwoorden.<BR>Voor de rest kan de strong 4375 alles aan wat al vermeld wordt door babylon van zijn humax 5400,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi toxic,<P>nee hoor, is niet overdreven, ga maar eens tellen wat er nogal wordt uitgezonden op irdeto!! Ok, niet op hotbird/astra, dan komen er zo'n 80 duitsers bij en dan nog een stuk of 100 'buitenlanders'.<P>Ik zit met mijn humax en aston module op een kleine 900 zichtbare zenders, welliswaar door gebruik te maken van 3 kaarten in 2 modules (irdeto betacrypt en seca), maar toch...<P>Euhm John, de laatste keer dat ik keek was de 4375 alleen diseqc 1.0 en 1.2 UPGRADEABLE, maar er is geen sterveling die even kan uitleggen hoe dat moet, laat staan het ook daadwerkelijk kan DOEN! En een optische uitgang ontbreekt helaas toch wel behoorlijk... De enige die het sinds kort heeft is de echostar 3000 serie... frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo babylon<BR>Strong 4375 heeft wel degelijk DiSeqC 1.2<BR>En voor Guy1 ,heb nog even opgezocht het is wel mogelijk om de settings via de pc te doen via de aanwezige RS 232C poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn humax 5600 heb ik verkocht aan een bezitter van de Strong 4375!<P>Softwareupdates komen er niet, en de software is niet zo gebruikersvriendelijk!<P>Snel is ook ook niet!<P>Ik heb een Hyundai 820 CI (met Harde Schijf) = identiek met Kathrein UFD 552.<P>Loopt als een trein met de Ashton 1.05, schakelt snel, sateditor, en crasht niet! :<P>De revelatie van 2001 voor mij!<BR>Heb al nokia, humax voordien gehad! frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Guy1<BR>Ik heb alleen maar weet van een Spaanse site<BR>waar je allerlei software kan gaan downloaden<BR>voor de strong:http://www.galeon.com/versace/<BR>Misschien zijn er nog andere board lezers die U meer kunnen vertellen over dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...