Ga naar inhoud


[DM7000] IRL uitleg gevraagd in Friesland


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ik zoek eigenlijk imand uit friesland die veelk verstand heeft van de dreambox want ik heb er zelf niet zo veel doel over allen ik wil het wel graag leeren en aan gezien ik helemaal geen beeld meer heb zou imand mij kunne helpen ge gerrit mijn email adres is dj_gerrit@hotmail.com alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


weet je,

je zult toch echt een hele hoop moeten proberen en tegelijk lezen over de mogelijkheden..

 

maar wat ook kan ipv heel veel schrijven is dat je drie poorten opent (forward naar je dreambox)

 

dan kan een vertrouwenswaardig persoon alles van afstand erin hevelen opdat de basis in ieder geval loopt en hoeft niemand door weer en wind te gaan om op visite te komen.

 

eerste tegenvraag:

welk image staat nu op je dreambox?

 

cheers

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je mij meschien wel op msn willen toe voegen want ik heb het heel erg druk op het heden en dan heb ik geen tijd om op dit forem te kijken sorry voor de moeilijkle vraagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu eens begint met wat je allemaal geprobeerd hebt om beeld te krijgen.

Welke image/emu bijvoorbeeld.

 

Citaat:
ik heb het heel erg druk op het heden en dan heb ik geen tijd om op dit forem te kijken

 

 

Dat zal je dan niet veel verder helpen een beetje eigen initiatief hoort er ook bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb hem dus gekocht bij een sat zaak hier in de buurt en die heeft hem toen ook voor mij klaar gemaakt voor ik zo ver weeeet zit rudream er op o ja en wat ik zelf nog wel voor elkaar gekregen heb is het internet er op

gr gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hornet als je beginner bent moet je maar kijken op database daar vind je veel wat je verder help enanders je vragen stellen hier of je gaat naar de duitse forum als je duits lesen kann want daar helpen ze je stap voor stap www.dreambox.info weil ik in duitsland woon en werk en ook beginner was en ben hebben die mij goed geholpen en weet intussen behoorlijk wat van

oranje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xtreme Hornet,

 

Ook deze site is belangrijk voor een beginner: http://dreambox.sjerom.com/

 

Vele software/plugins/emu's kun je vinden op www.dreamboxworld.com

 

Uiteraard is sat4all ook een geweldig forum, waar heel veel problemen en oplossingen zijn beschreven. Dit is via de zoekfunctie wel weer terug te vinden in het dreamboxforum. Ook in de database van sat4all staat het nodige.

Wil je nog meer info, dan kun je mij via pm wel bereiken.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...