Ga naar inhoud


Pace DVR 501 G4


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi<P>Ik heb dus ook een Pace-bakbeest, werkt prima voor nederlands pakket. <P>Toch een vraag: is het normaal dat dat ding maar zapt van 1-10, alle hogere nummers (11, 12, ...)moet ik manueel ingeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Robbie,<P>Leuk antwoord, help je zo mee vooruit rolleyes.gif" border="0 <P>@Prowler Hoi,<P>Je moet eens in de instellingen gaan kijken van jouw ontvanger. Op de C NL kan je de volgorde van de kanalen aanpassen naar eigen smaak. Je kan eveneens kanalen lock out zetten zodat deze overgeslagen worden tijdens het zappen. Heb ik bvb zo gedaan voor de kanalen die in s*ca zitten daar heb je toch niets aan. Het zou kunnen dat dit gebeurd is met jouw toestel. Als je het kanaal dan zelf intikt kom je er wel op.<BR>Hopelijk ben je geholpen.<P>Groeten,<P>ps: ik heb wel de G6 zou dus wel kunnen verschillen<p>[ 26-10-2001: Message edited by: dighunter ]

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@robbie<BR>Het ging er bij mij eigenlijk gewoon om dat er meestal eigenlijk mee gespot wordt als je een vraag durft stellen over de "zeer begeerde" laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 Pace 500 en dat er heel dikwijls helemaal niet geantwoord wordt op de vraag. Maar bon No hard feelings. wink.gif" border="0 Het gaat hem om de hobby hé.<P>En wat die kerk betreft. 'k Zit liever 's zondags met mijn Hummie te prutsen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Groeten

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is iedere hobbyist met een pace begonnen (ik ook)<BR>Maar ik heb er een pacemaker aan over gehouden <BR>Ik hobby al een tijdje met schotels en dan kan je eigenlijk geen pace meer zien of horen !<P>Robbie laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja....<P>Het mooie is dat de mensen die altijd zo fel reageren zelf meestal een Humax hebben.<P>Kwa hardware-kwaliteit is dit natuurlijk ook pure rotzooi...<P>Pace-dozen zijn nu ca. 5 jaar oud...<BR>Technologie lag toen ook anders...<P>Wat doen de Humaxjes tegen de modernere ontvangers over 5 jaar.<P>En hoeveel zullen er nog werken????<BR>Koop maar vast elco's en reserve componenten in!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...