Ga naar inhoud


Haperende kanalen (werkzaamheden?)


Gast

Aanbevolen berichten

Hey all,

 

Hebben anderen ook 'last' van stotterende kanelen op hun dbox2 (denk aan net5, sbs6, tmf)? Volgens mij heeft het Casemagebied er last van...

 

Mazzl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier in het UPC gebied ook last van.De DBOX2 hangt helemaal op zodra ik

naar net5,veronica schakel.Ik heb al een andere box geprobeerd maar die heeft hetzelfde probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zullen wel werkzaamheden ofzo zijn, is wel eens vaker schijnt. Wel vreemd; iemand die ik ken in UPC gebied (R'dam) heeft geen last... Effe geduld dus... Als iemand meer details weet: laat effe weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm, volgens mij heeft het (bij mij i.i.g.) niets te maken met slecht signaal. Box werkt(e) altijd perfect met optimaal signaal. Nu ook zonder splitters ofzo. Een tijdje terug is dit ook gebeurd, toen was het alleen binnen UPC gebied, en was het na 1 a 2 weken opgelost.

 

Ik lees wel eens dat het ligt aan werkzaamheden die uitgevoerd worden / zijn door de kabelaar, en dat de box zichzelf weer hersteld als het ware... Ik weet er te weinig van, maar ik gok dat het binnenkort weer als vanouds zal zijn...(?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Casema gebied Veenendaal ook problemen (vooral het geluid) bij diverse kanalen. Het is vast de voorbode voor de introductie van de regiozenders (bevestigd door Casema). Ze doen een geleidelijke uitrol, reeds gestart in West Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPC-Dordrecht weer ok gelukkig, weer storing dus, ik merk ook als er storing is want dan doen mijn radio kanalen het ook niet meer, maar nu gelukkig weer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me interessant om te weten met welke ontvangers er de meeste problemen zijn nu, dus bv nokia , of sagem of philips, en dan met welke chips erin. Avia 600, avia 500, amd chipset, intel chipset ( 1*amd, 2*amd, 1* intel, 2*intel) om een patroon te ontdekken.

 

zit nu op de bbc1 te kijken, naar de aanslagen in londen, maar al 2 keer box vastgelopen in half uur. :-( avia 600, 2*intel. reset is enigste mogelijkheid.

 

maar ik zeg er wel bij dat hier overal in het dorp werkzaamheden zijn aan vele wegen en nieuwbouwwijken, en een gedeelte van de week hier ook al mensen zonder telefonie zat, vanwege kapotgetrokken kpn kabels.

 

ps , is het mogelijk een dbox geschikt te maken op of andere manier voor originele tvhome kaarten ?? (irdeto2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...