tracker Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb bij een ACER computer een keyboard meegeleverd gekregen met een normale QWERTY toestenindeling, maar alleen de speciale tekens staan op andere plaatsen dan gebruikelijk op een VS International toetsenbord. Weet iemand hoe je een afwijkend keyboard in Windows XP kunt installeren? Het keyboard wat ik heb heeft boven de 2 een " staan en bijvoorbeeld boven de 8 een ( ipv boven de 9). Ook op de ACER site kan ik geen informatie vinden. Het keyboard heeft aan de onderkant KB 2971 staan.
Smurf Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 hmm berichtje was niet goed bedoelde dus: configuratie scherm > Landinstelling > Talen > details ik denk dat je een NL toetsenbord moet toevoegen. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
tracker Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Geplaatst: 5 juli 2005 Dat is het niet, want het is zeker geen NL-layout. Is er misschien ergens een site waar alle keyboard layouts "uitgestald" staan ? Van de ACER site zelf krijg ook maar geen reactie.
Gast Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Ik denk dat je op de site van de fabrikant het meeste kans zult hebben om jouw probleem op te lossen...lees daar ééns de support pagina's... of neem de FAQ ééns door. Je kan steeds het schermtoetsenbord gebruiken...tot je probleem definitief is opgelost. Start-->Uitvoeren-->hier typ je: osk.exe en druk op ok
ericb Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 Even zoeken met Mamma (of een andere zoekmachine): http://www.microsoft.com/globaldev/reference/keyboards.aspx http://www-06.ibm.com/software/globalization/topics/keyboards/registry_index.jsp Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 zeker boven de 3 de engelse pond staan. UK layout. gewoon een paar varianten uitproberen zou ik zeggen. Trial and Error.
tracker Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Geplaatst: 7 juli 2005 Bedankt allemaal. Ik ben er uit via de bovenstaande links. Het was even proberen maar hij staat nu goed ingesteld.
Smurf Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 en welke was het nu? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
tracker Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Geplaatst: 8 juli 2005 Heel stom maar het was Dutch, maar ik had het niet zo herkend. Vroeger had ik zo'n NL keyboard van IBM, maar daar zaten meerdere tekens echt op andere plaatsen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen