Ga naar inhoud


Fortec 5400 Superapparaat???


Gast

Aanbevolen berichten


strong moet eens beter lezen, er is niets gestolen, en toxic, jij bent dus echt op de hoogte, als ik de cam update soft inkijk, zie ik de naam ta-young telstar ook voorbij komen, echter op het net heb ik nog geen info kunnen vinden van hem zelf, EN ER IS DOOR MAILINGS AAN BEDRIJVEN EN OP HUN SITE INDERDAAD TE VEEL BELOOFD WAT NIET WAAR GEMAAKT WORD, JAMMER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier van alles om de interne cam van de Fortecstar te patchen, maar ik heb geen idee waar ik de informatie en files kan vinden. Ik ben het overigens helemaal eens, dat er nog heel wat aan de ontvanger verbeterd kan worden. Wat mij het meest stoort is het trage zappen en de halve EPG informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze topic gestart in de hoop dat er informatie uitgewisseld zou worden over de <BR>FS-5400. Tot nog toe loopt het prima, ga zo door jongens.<BR>M.vr.gr Esco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai guys,<P>Altijd leuk zo een flame battle, lees ik meestal alleen bij Tweakers!<BR>Nee, ik ben ook blij dat ik niet zo een Fortecdoos heb gekocht,ik lees hier veel te veel negatieve publiciteit over.<P>@jenzy: Ik heb jaren geleden mijn Trust monitor voor een Iiyama ingeruild!<BR>Nou...ik blijk absoluut niet aan een nieuwe bril toe te zijn!!!!!<P>G(a)roetuh...<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 01-06-2001: Message edited by: maantje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link naar de Manhattan heb ik al een hele tijd geleden hier op het board gemaakt.<BR>Ik kon 'm hier alleen niet terug vinden in de search. Toxic heeft gelijk, veel beloven en wei................<BR>Ik heb dus zelf de Manhattan en hij doet watie moet doen maar daar houd het mee op.<BR>Waar blijft de win-software die al ZOOOOOOH<BR>lang belooft is . confused.gif" border="0tongue.gif" border="0 <P>GRTZ SPJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er eigenlijk beloofd ? De kreten die hierboven staan zijn niet door FS gegeven ! Laat staan dat er iets over op hun site staat. <P>Jenz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...