Ga naar inhoud


FortecStar naar Alphacrypt


Gast

Aanbevolen berichten


denk er wel aan dat alphacrypt mischien wel vergelijkbaar is met allcam maar dit zeker niet is ,ik heb hem geflasht en ben er achter gekomen dat de files welke perfect werken op de allcam op de alpha dikke problemen geven in de vorm van beeld wat om de paar sec vastloopt enz Dus ik zou hier verder nog even mee wachten tot er wat meer over bekend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de info.<BR>1 vraag nog : tijden het proggen van de FS 5400 krijg ik de melding "count error"<BR>Betekent dit dat deze cam niet de goede chip heeft om te progremmeren? confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet het niet, ik heb zelf sinds kort zo'n app. maar of ik hier nog blij mee moet zijn weet ik niet, er word van alles beloofd, maar ...... zo is het herproggen van de cam nog steeds niet mogelijk, zit het app. vol soft fouten, wordt er al weken beloofd dat er "soon" nieuwe soft komt met o.a. ned. menu, ets. etc. als het enkel mogelijk is om de 5400 om te proggen naar seca en dan verder niets, kun je net zo goed een simba of zo kopen voor dat geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fenzo<P>Je schrijft alles word beloofd etc..etc....<P>Ik kan hiervan niets vinden op de Fortec Star site ? Wie belooft je al deze dingen ?<P>Jenz

Link naar reactie
Delen op andere sites

De FS 5400 is de deur uit. (Ingeruild voor een betere 5400)<BR>Iedereen nogmaals bedankt voor alle info.<BR>Wat mij betreft kan de topic worden gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...