Ga naar inhoud

Koop advies SECA ontvanger gevraagd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel heb ik de Nokia 9500s (Triax 88 draaibaar) + goldcard naar alle tevredenheid draaien.<BR>Ik wil me echter ook op SECA gaan storten.<BR>UIteraard wil ik ook hierbij weer van de mogelijkheden van een goldcard gebruik maken.<P>Na een weekje lezen kan ik echter vwb de DECA doos geen knoop doorhakken. Ik twijfel tussen de Echostar 2510 IP/Viaccess + seca CI module (of de 3000) en de Humax.<P>Die Echostar heeft een paar hele fijne opties zoals de positioner en de AutoSat functie.<BR>Misschien kan iemand mij vertellen of er nadelen kleven aan het gerbuik van de Echostar ?<P>Graag jullie advies/commentaar/suggesties voor andere ontvangers.<P>Tnx

Geplaatst:

Zelf heb ik een AD300IP tot alle tevredenheid. Bij mijn tpye is er plaats voor twee cam's. Deze heb ik opgevuld met Aston S*c* en een VI*cces. De software Is nog in een ontwikkel status en is inmiddels bij versie 7.00. De niewste Echostars hebben een inbedded Vi*cces, dus totaal drie encryptie systemen.<BR>Het voordat van de 3000 is dat er ook een analoog ontvanger inzit. (Handig om je schoteltje te richten.)<BR>Wat voor pisitoner heb je? smile.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.