Ga naar inhoud


Koop advies SECA ontvanger gevraagd


Gast

Aanbevolen berichten

Momenteel heb ik de Nokia 9500s (Triax 88 draaibaar) + goldcard naar alle tevredenheid draaien.<BR>Ik wil me echter ook op SECA gaan storten.<BR>UIteraard wil ik ook hierbij weer van de mogelijkheden van een goldcard gebruik maken.<P>Na een weekje lezen kan ik echter vwb de DECA doos geen knoop doorhakken. Ik twijfel tussen de Echostar 2510 IP/Viaccess + seca CI module (of de 3000) en de Humax.<P>Die Echostar heeft een paar hele fijne opties zoals de positioner en de AutoSat functie.<BR>Misschien kan iemand mij vertellen of er nadelen kleven aan het gerbuik van de Echostar ?<P>Graag jullie advies/commentaar/suggesties voor andere ontvangers.<P>Tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf heb ik een AD300IP tot alle tevredenheid. Bij mijn tpye is er plaats voor twee cam's. Deze heb ik opgevuld met Aston S*c* en een VI*cces. De software Is nog in een ontwikkel status en is inmiddels bij versie 7.00. De niewste Echostars hebben een inbedded Vi*cces, dus totaal drie encryptie systemen.<BR>Het voordat van de 3000 is dat er ook een analoog ontvanger inzit. (Handig om je schoteltje te richten.)<BR>Wat voor pisitoner heb je? smile.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...