Ga naar inhoud


X-SAT CDTV310


Gast

Aanbevolen berichten

Yo everyone,<P>Misschien een domme vraag maar zijn er enige problemen gekend met deze receiver (embedded mediaga*d + vi*ccess) op gebied van regio firmware en dergelijke ? (ben meer voor humie maar lijkt goeiekoop te zijn hier)<BR>Alle inlichtingen welkom ...<P>Greetz<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad is wel traag.<BR>Maar heb ook een ander probleem namelijkt<BR>alles werkt buiten de PPV.<BR>Heb er al vershillende hex en bin geprobeerd maar de PPV willen niet.<BR>Heeft iemand raad????<P><BR>Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de xsat werken de ppv's uitstekend. en alsjeblieft HOU NOU EENS OP HET REGIO CODERING TE NOEMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn gewoon de ppv events die je even moet toevoegen en klaar. Het is momenteel nog niet handig omdat je op een pic-achtige kaart nog maar 20 films kunt zetten, maar het werkt als een trein, taq, k, palco, ALLES. Check de franse boards maar eens (een mondje franse kaas is helaas wel vereist).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@babylon<P>Zeg plezanterik, als het dan toch "zogezegd" niets te maken heeft met "regio codering".<BR>Leg mij dan eens uit WAAROM het met een humie PERFECT werkt ???<P>Het heeft absoluut WEL te maken met REGIO en FIRMWARE !!! (waarom zouder er trouwens "nieuwe" "gepatchte" firmwares bestaan ????") <P>Toch wel eigenaardig dat ALLES vroeger WEL werkte ??<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@babylon<P>Yo again,<P>Toch bedankt voor de tips ivm de Franse boards ... Heb weer een pak bijgeleerd,ik was er al een tijdje niet meer gaan surfen ...<BR>Blijkt dat ik mijne humie een beetje te veel gewoon aan het worden ben smile.gif" border="0<P>Greetz<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...