Ga naar inhoud


High speed data port PACE 500


Gast

Aanbevolen berichten

Vrienden,<BR>Heeft iemand ervaring met of gegevens over de high speed dataport die achter op mijn PACE 500 zit. Het lijkt wel een AUI aansluiting (thick ethernet 10 MB).<BR>Wie weet hier meer over, of waar ik meer hierover kan vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zou het niet weten , want die p500 van mijn doet niks meer!? al een paar maanden ik wou even nieuw software erin zetten jammer dan alverwegen gestopt gewoon zo dood als wat alleen de verliching doet het nog mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>groet ray, shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mede hobie-isten.<BR>Heeft iemand er wel eens naar gezocht? of is de Pace zo out dat je er geen vragen meer over mag stellen ?<BR>De nieuwe installatie die ik wil (digitaal + analoog + draaibaar ) kost minstens Fl. 1700 en dat heb ik nog niet op de plank liggen.<BR>Grtz,<BR>Gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pace wordt nu wel als "oud" ervaren, maar heeft ook mij ooit 1699,- gekost. Helaas bleek het beest in nieuwstand ook al hopeloos verouderd. De fabriek in Engeland had 'strikte' regels gekregen teneinde de zo felbegeerde "MultiChoice Goedgekeurde" ontvanger status te mogen voeren waardoor ze meteen de eerste officiele digidoos voor Nederland werd. Het apparaat moest dus zo snel mogelijk in de markt gezet worden.. De Pace DVR 501 (G4) heeft een tunerbereik van 950-2050Mhz. Heeft geen ML@MP en kent dus geen B-frames waardoor de Duitse FTA voor een groot deel onzichtbaar blijft. Zijn iets nieuwere broertje (G6) had een scart aansluiting en een inmiddels standaard tunerbereik van 950-2150Mhz..Kocht hem ooit omdat de boel digitaal ging in Nederland en ik best tevrden was met de analoge Pace MSS-1000 en MSS-466G. Wat een zepert was die Pace 501...Gauw omgeruild voor de niet officiele (toen) Nokia MM9500... Denk dat die Pace aversie ook doorstraalt in dit BBS. Het ding kon niks, mocht ook niet, beloofde updates kwamen nooit, absurde kaartafhandeling e.d. Kortom; het apparaat miste iedere overtuiging... Zie ze nu nog alleen als extra (reserve) doos voor op de camping of bij Oma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...