Ga naar inhoud

PCI Simple Communication ERROR/ Camcorder probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help, help....

Ik heb een AMD Athlon 1.2ghz 360mb ram, 40gb HDD met winxp pro, en oa fire-wire in de pci-slot.

1)

In de hardware profiel zie ik een gele vraag/uitroep teken bij 'overige apparaten' Pci simple communications-controller. in eigenschappen van dit apparaat krijg te zien "de stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd (code 28)' Wat is dit en krijg ik dit goed?

2)

Via fire-wire kan ik geen films vanuit mijn dv-camera op de pc krijgen, programma speelt 1 a 2 seconden af en dan vriest het beeld.Pinnacle studio, adobe en ulead geprobeerd, niks lukt.

Iemand suggesties??

Bijvoorbaat dank.

Geplaatst:

1. da's je analoge modem die in je systeem zit waarvan de drivers niet zijn geïnstalleerd

2. probeer de software (incl. drivers voor je firewire kaart) eens opnieuw te installeren en test dan nog eens.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

De analoge modem gebruik ik niet, ik heb een LAN netwerkverbinding.

Bij de firwire kit zat geen drivers disk, volgens de handleiding is directX genoeg, de laatse versie zit op mijn pc. Nog steeds geen resultaat.

Wat te doen?

Geplaatst:

Heb hetzelfde gehad hier. Had een Asus board met INTEL chipset en een VIA controller voor de Firewire. Nadat ik er een simpel PCI kaartje in deed met een andere chipset werkte het ineens WEL.....

Zo zie je maar wat een rare materie die hardware is ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen