Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 Heuj, Ik heb er getracht een DVD te rippen echter als ik deze afspeel met een VOB-player dan is het geluid zeer zacht, het beeld is niet om aan te zien (blauw overheerst heel erg) en de subtitles zijn verdwenen. iemand dit ook ooit eens meegemaakt ? groet, merDe deze ruimte is te huur
Janneman Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 Tsja, misschien nog een keer rippen? Klinkt flauw, maar heb het zelf ook een keer meegemaakt. Toen nog een keer en het was wel ok. Zou handig zijn als je wat meer informatie gaf over de gebruikte software e.d.
Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Geplaatst: 6 juli 2005 geript met Smartripper, cladDVD.NET 3.5.6 en met DVD-shrink (en meteen een brandsessie met Nero er achteraan). ik kom er net achter dat de originele DVD in zowel m'n DVD-speler als in m'n DVD-brander (beide op PC) ook niet om aan te zien is. volgens mij ligt het aan de DVD. zal hem morgen eens testen in een andere DVD-speler aangezien mijn eigen DVD-speler hapert . merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen