dommelke Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 sinds enige tijd heb ik geen beeld op de eurosport kanalen. Maar ik heb wel geluid. Wie heeft ook dit probleem of weet de oplossing. thx Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo
Gast Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 heb dit ook gehad,is een keys kwestie even zoeken en aanpassen dus
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Heb ik ook gehad, was de ontvangst een te laag signaal. na opnieuw schotel afstellen weer probleemloos
Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Te laag signaal? Dan heb je zowel geen geluid als geen beeld lijkt me....geluid valt nooit weg bij digitaal door te zwak signaal terwijl je dan nog beeld hebt!
rommelaar Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Gelijk vsat.Laat hem eens opnieuw de kanalen inlezen.Dan zal hij de juiste instellingen vinden en moet hij het wel doen. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik heb op Eurosport NL telkens automatisch Engels commentaar. Als ik dan op de "+" druk, en bij taal weer naar dutch switch is het wel weer goed. Ook als ik "+ -> B -> kanalenedit #4 -> en dan de audio pid wijzig. Hij blijft standaard op engels commentaar? Weet iemand hier een oplossing voor?
rommelaar Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Probeer het eens in het strong forum bokki.Daar zullen er ongetwijfeld meer zitten die dit ook hebben gehad.Geef je daar meer kans. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen