Gast Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo, Ik heb een vreemd verschijnsel: Ik heb een Philips DSR-2210 met een diseqc switch gericht op Astra en Hotbird. Als ik eerst satelliet 1 laat zoeken naar zenders, daarna satelliet 2 dan vind ik keurig zowel Astra als Hotbird kanalen. Ik kan ook heen en weer zappen tussen kanalen op beide satellieten. Na een tijdje (30 minuten) kan ik ineens geen Hotbird kanalen meer ontvangen. Het maakt niet uit welke van de 2 ik satelliet 1 of 2 maak, en hij doet het steeds een tijdje goed en daarna ineens niet meer. Heeft iemand een verklaring voor dit verschijnsel? Ik heb de nieuwste firmware, en te lange coax lijkt me geen verklaring voor dit fenomeen te kunnen geven.
Smurf Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 hmmm gebeurt toch wel vaker met philipsen hoor ander switchje gebruiken denk ik de enige oplossing Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 hmmm ok, ik dacht dat ik met een diseqc 1 switch veilig zou zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen