Ome Merde Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 voor mijn schoonouders ben ik op zoek naar een digitale (seca embedded) receiver daar ik mijn Arnion en Dreambox niet goed krijg afgeregeld op een Travelsat UFO schotelantenne. Ik heb het idee dat de tuners van deze twee receivers te "nerveus" zijn. Een Manhattan receiver bijvoorbeeld door het prima op die schotel. Daar ik niet kan verklaren waarom de één het wel doet op deze schotel en de ander niet hou ik het op de tuners van de receivers die ik getest heb. Nu ben ik dus op zoek naar een receiver welke een tuner onboard heeft die voor een leek makkelijk uit te richten valt. Kan iemand mij vertellen welke receiver (liefst met embedded seca cam) in aanmerking zou kunnen komen voor mijn eis. Zou een Strong 8000 wat zijn ? merDe deze ruimte is te huur
lock Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 Ja, de Strong zou best eens goed kunnen functioneren in dit geval en anders heb ik goede ervaringen met de Mvision FS7000, heeft de embedded supercam voor o.a Seca2. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen