Albert_H Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 Ik kwam net een artikel tegen over het ASUS P5LD2 Deluxe5 mainboard. Dit board heeft naast Wifi ook een DVB T ontvanger aan boord. Hier de gegevens. Albert_H Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Harry_Nak Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 Als je even goed leest gaat hier om eengecombineerde WIFI/TV PCI-kaart, die is dus optioneel en kan dus analoog radio en tv weergeven en daarnaast WIFI en DVB-T. Pluk een roos, die is rood.
dutchsatellite Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Ik heb vandaag trouwens in een goedkope Duitse supermarkt (Belgische vestiging) een laptop zien staan met geïntegreerde dvb-t kaart (wél meer dan 1500 euro!!) DS
Gast Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Da's leuk, maar waarschijnlijk kun je daar niet de in nederland gecodeerde zenders mee decoderen wegens ontbreken van een conax cardreader..
Gast Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Citaat: Da's leuk, maar waarschijnlijk kun je daar niet de in nederland gecodeerde zenders mee decoderen wegens ontbreken van een conax cardreader.. Inderdaad jammer dat die laptop het in NL niet doet. (wat betreft dvb-t althans) Maar waarom moeten laptop fabrikanten rekening houden met de unieke DVB-T situatie die alleen in NL van toepassing is. Ik zou trouwens geen PC of laptop in het buitenland kopen ivm met de software en keyboard layout. Localizing heet dat met een mooi woord.
Gast Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Inderdaad svetik, zou ik ook niet doen, een pc/laptop in t buitenland halen... Maar even los daarvan, een CI mogelijkheid zou natuurlijk wel netjes zijn want wie weet wat er in andere landen nog gaat gebeuren in de toekomst... Wie weet krijgt belgie straks naast het vrt pakket ook wel een commercieele aanbieder die wel een codering gebruikt, bij wijze van spreken.. Je kunt maar beter voorbereid zijn op dit soort situaties, zeker als je iets als embedded aanbied als fabrikant.. doorgaans is $#@%!%#$#@#!/medion hier heel sterk in, praktisch al het mogelijke zit vaak al embedded in hun machines, de afgelopen aanbiedingen van computers en laptops in ogenschouw houdend..
cobes Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 pas er maar voor op die 5 serie van asus is bagger ( zit 3 jaar garantie op maar helaas komen er veel van die 5 serie bortjes terug, en het duurt 6 weken voordat je een ander hebt.) groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen