Ga naar inhoud


pace 500 G4 / amon 4a


trust

Aanbevolen berichten

ik dacht , laat ik dat ook eens proberen .Dus m'n allsas 4a cam in m'n Pace 500 G4 en met trillende vingers de stekker erin . Helaas de pace geeft 2 horizontale streepjes en zegt bij Decoder-status ;

ca-module=FOUT

en bij CA-STATUS CAM; None Status 0 (0)

dit alles bij de volgende ontvanger-gegevens ;

Decoder ; 2.14.2 Firmware ; 1.1

Loader ; 1.8 7.0.8.OK

Software ; v1.3.01cMSB 7/07/97 (L-8)

Heeft iemand anders ook al zo'n poging gedaan , en met welk type , en welk resultaat ?

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zover ik weet is deze software speciaal voor de Nokia MM92xx,MM95xx en dbox met dvb2000 geschreven en zal niet werken in een andere ontvanger. Wel heb ik gelezen dat in een Echostar dsb9800 het Irdeto gedeelte werkt van een amon 4.0 cam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vdbeek69 ;

de echo* DSB9800 herkend de cam wel en geeft met een funkaart de s*c* kanalen vrij , en met een GW pr*m .vandaar mijn poging met de pace.

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker leuk om te horen, heb gehoord dat meerder mensen een poging hadden gewaagd zonder sucses. Heb je nog bijzondere dingen uitgehaald om dat te laten werken op die echostar dsb9800 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt bizondere dingen . met de settings die er in zaten , de allsas 4a er in geschoven en de tip van Regi opgevolgd ; funkaart met 3 in 1 voor humax voor seca en de gw met beamerfile voor de duitse ird. De echo* vind bij het kanaalzoeken helaas geen F1 en cined.

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<p>Ik heb een testje gedaan met de Amon-Cam in een Galaxis500, maar helaas, no dice.....Error 16: Service not active<p>Met een gewone Ird**to kaart wel beeld, op de gebruikelijke kanalen<p>De werking van de Amon (alleen versie 4) in de echostar 9800 kan ik bevestigen, dat werkt...<p>

Groetjes,

Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik ;

heb je in die echo* ook andere cam versies getest ? En met welke kaarten in die galaxis ?

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trust,<p>Het was de laatste versie firmware voor de Galaxis (2000).<p>En de kaartjes die ik gebruikt heb waren een FunCard (atmel) en een Pic2 Kaart.<p>Met de Pic2 had ik wel beeld op de Irde**o kanalen, het kaartje schakeld bij de Se*a kanalen ook netjes om (te zien aan de led`jes) maar de ontvanger geeft vervolgens geen beeld.<p>Het is waarschijnlijk de firmware die de se*a ECM`s net herkend, en dus vervolgens het beeld op zwart houdt, de data communicatie tussen kaart en Cam werkt wel gewoon.<p>Een kleine patch voor de firmware zou veel oplossen.<p>Mischien nog ooit in de toekomst....<p>Groetjes,

Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...