Ga naar inhoud


Pace DVR 501 G4


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, m'n Pace doet 't niet meer (geraakt niet meer uit standby, batterijen afstandsbediening ok)<p>Dus, mijn gok, elco's kapot. Zal de bekende maar vervangen (of beter mijn kameraad zal dat doen). Nu mijn vraag: waar vind ik een lay-out van de printplaat? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt mij niets voor de elco's!<p>Wat doet hij precies bij een boot, staat hij direkt in standby, start hij wel op maar zit na een tijdje vast?<p>Als hij niet begint met 4x DL te knipperen etc.. en hij staat meteen op standby, zingt de voeding?<p>Meer details!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Koude boot verhielp 't probleem... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Toch had ik nog graag de lay-out van de printplaat evenals een copy van de handleiding; ik krijg er geen opgestuurd (handleiding) van pace... en ik was nog zo vriendelijk cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schema vind je nergens...<p>Copyright vanwege het IRDETO systeem wat erin verwerkt is.<p>Ventilatoren is een mogelijkheid, maar voorkomt geen problemen. Vervang gewoon alle elco's (de groene en blauwe).

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...