Ga naar inhoud


Aston Simba, geheugen en andere zaken


Gast

Aanbevolen berichten

Ben aardig op weg met de Simba 202 maar toch nog een paar vragen..<p>1.

Na het instellen van een aantal satellieten heb ik handmatig de niet gebruikte kanalen gewist. Er zijn nu zo'n 600 TV, 100 Radio en 10 data kanalen over. Als ik nu echter toch nog wat probeer toe te voegen krijg ik als boeket naam meestal $ en als kanaalnaam meestal NONAME en de melding MAX PGM enz. enz. Het lijkt er dus op alsof na het wissen toch het geheugen nog proppie vol zit. Hoe krijg ik meer geheugen vrij??<p>2.

Handmatig kanalen toevoegen op een wat verder gelegen sat. zoals Telstar opo 37,5 W geeft problemen. De antenne draait naar Telstar, maar de ontvanger geeft te snel 'No Signal' en draait dan snel terug naar de vorige sat positie. Zo kan ik bij Telstar alleen maar kanalen toevoegen door automatisch te laten zoeken..<p>3.

Op Telstar zit nu ook CNN USA en CNN Intl. Ik krijg wel geluid maar geen beeld. Heb handmatig de PID van audio en video toegevoegd maar nog steeds nix. Er staat nog 1 PID bij in de lijst (pcr) maar geen idee wat dat is en wat daar in te vullen voor deze zenders. Wie heeft de oplossing?<p>Groeten

HAAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo hier even een vraag kan jij me mischien uitleggen hoe ik handmatig kanalen kan toevoegen ben sinds kort in het bezit van een simba 201 ook geeft deze ontvanger geen enkele vermelding in het display als ik de tijd en datum probeer in te stellen springt hij daar steeds overeen.<p>smink.koekangerveld@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep,

naar je menu van kanalen bewerken. kiezen voor bouquet of kanaal (afhankelijk of je een bouquet of kanaal wilt toevoegen) dan op je a/d de toets

'add' indrukken (links onder) en handmatig de

frequentie, polarisatie etc. ingeven. werkt prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veldkei<p>1. Zie antwoord van Haas

2. Geen display, neem een zaklamp en schijn in de ontvanger

3. Geen RTC (realtime clock)<p>Offset op +1 zetten voor EPG

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...