Jan Ambers Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Bij het inladen van de email van de POP-3 server kreeg ik het bericht dat Netscape-4.7 een interne fout heeft veroorzaak: SLUITEN (of barsten)... Sindsdien kan ik er niet meer in... Het bestand is wel groot, enkele honderden Mb... Hoe is dit te repareren, met een editor of een speciaal proggie?
Gast Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Als je provider webmail ondersteunt...kan je proberen in te loggen op je pop3-server via je browser en dan dat bestand wissen...
grunnsat Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Je kunt proberen om de inbox opnieuw op te bouwen door hem te selecteren, en dan op de rechter muisknop te drukken en te kiezen voor "Compact this folder" o.i.d. Ik hoop tenminste dat dit zo gaat bij 4.7 Voor die tijd je Netscape omgeving even helemaal kopiëren voor de veiligheid!
Tonskidutch Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 pfoe, dan loop je de kans dat je geen backup hebt van de inbox.. heb je lokaal een gesynchroniseerde kopie? of een backup van de pop3 server? enkele honderden Mb's is wel riskant hoor, allemaal kleine databestandjes (gigantisch gefragmeteerd op disk) kan snel corrupt raken. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Jan Ambers Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Geplaatst: 10 juli 2005 Loopt terug als een trein! Ik heb de oude inbox file gerenamed naar inbox-old, en een nieuwe gecreëerd... die deed het, ik ben dan gaan kijken naar send en trash alle OK, dan zag ik inbox-old, aangeklikt en dit duurde heeeeel lang... maar die deed het ook! Dus het is door netscape zelf opgelost! Alle advertentie rommel (daar kwam het van!) heb ik als spam gemeld bij gmx en hun team... Thnks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen