Ga naar inhoud


pace 501 pin code


Gast

Aanbevolen berichten

ik kreeg een pace 501 maar zonder beschrijving en krijg de ontvanger niet zover dat deze zenders gaat zoeken (IRD) want hij geeft aan verkeerde pincode weet iemand deze kode te omzeilen??<p>dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites


dank je voor de pin.<p>ik kan op astra de canal+ kanalen en ned enzo vinden maar bv op hotbird heb ik wel signaal

(finetune ca 25%) en krijg ik bv op mbr wel geluid maar zwart beeld kan dit liggen aan de groote van de schotel (60cm)?<p>dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, die Pace kan niet veel meer ontvangen hoor! Zit een vrij oude MPEG-decoder in die vrijwel niet meer met de moderne signalen om kan gaan..<p>Resultaat: Geen beeld, wel geluid,

Geen beeld, geen geluid,

Blijft zoeken, verder niets.<p>Ugh!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meten is weten wat je moet vervangen...

Als je weet wat je meet!<p>Niet spontaan componenten vervangen wanneer je de oorsprong van de klacht niet weet!<p>het probleem wat wordt geschetst heeft niets met defecte componenten te maken...<p>Klepel en klok

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...