Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 Ik heb een Asscom Reference, Goldcard en een Mastera plus Chipcat. Maar nu verder? Ik heb veel gelezen over eprom.hex en picfile.hex en ik heb het ook gevonden? maar welke is de goede Elke keer als ik denk dat ik het goed heb gedaan.staat er op mijn scherm dat ik mijn smartcard er weer in moet doen. s.v.p. enkele tips.
Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Duwgati zijn website staan hele gebruiksaanwijzingen van a tot b. Als het dan nog niet lukt dan zul je toch een andere hobby moeten zoeken.
Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door vdbeek69: <strong>Duwgati zijn website staan hele gebruiksaanwijzingen van a tot b. </strong><hr></blockquote><p> [flauw]Tsja, de chipcat valt onder de c) he dus dan zal dat het probleem wel zijn [/flauw]
Gast Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 Duwgati zijn website staan hele gebruiksaanwijzingen van a tot c. Als het dan nog niet lukt dan zul je toch een andere hobby moeten zoeken.
Aanbevolen berichten