Ga naar inhoud


micronik met startproblemen


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik mijn ontvanger 1200s aan de achterkant uitzet,dan is ie bijna met geen stok aan de gang te krijgen!!!Ik moet tig keer de schakelaar overhalen voordat er wat leven in de brouwerij komt.Bij de meeste keren echter hoor ik binnenin

wel een relaistje schakelen en van het display zie ik alleen een paar horizontale draden zwak opgloeien.(ook niet altijd)Als ie eenmaal loopt doet ie het verder goed.Wie heeft soortgelijke problemen gehad??

(en belangrijker wat was de oplossing) confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had er altijd 99 inzitten,maar de stroom was uitgevallen en toen wou ie niet meer.

Toen heb ik er met veel pijn en moeite 93 ingezet,maar zover ik weet heeft ie het altijd al zo rot gedaan.(vanaf de 78er soft)

Ik heb ook al alle solderingen van de voedingsprint nagesoldeerd.

Als ik mijn mam600+ eruit haalt wordt het wel iets beter maar nog steeds niet goed.Daarom verdenk ik inderdaad de voeding,want thermisch heb ik er nooit problemen mee gehad.(als ie afgekoeld is doet ie het net zo beroerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bijna 100% zeker de voeding(sprint). Heb ik ook last van gehad, naar de winkel en een nieuwe meegekregen. Probleem opgelost.<p>Greetz,<p>Toxic

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand toevallig nog een adresje waar ik die onderdelen kan bestellen????

XXXXXXX en zo hebben volgens mij micronik uit het programma geknikkerd. rolleyes.gif" border="0 <p>*** een gewaarschuwd man ...... ?<p>[ 18-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze helemaal geen Micronik's meer dan? Ik ben bij -de winkel in een plaatsje naast Amersfoort- altijd wel prima geholpen met de Micronik's. Had eerst een 1100, gezien de beloofde software-upgrades waarmee de functionaliteit van het apparaat uitgebreid kon worden (teletekst e.d.) uitbleven, werd mijn 1100 (met MAM 600, dus Irdeto+1CI) kostenloos omgeruild tegen een 1200 met MAM600+ (dus inclusief SECA). Daarna is deze nog defect gegaan en weer een nieuw ex. gekregen, dit alles buiten de garantie. Misschien dat het nu moeilijk wordt als ze er niks meer mee doen. -de winkel in een plaatsje naast Amersfoort- was altijd wel erg positief over de Micronik, maar ik denk dat ze daar op teruggekomen zijn. Het zijn prachtige boxen, alleen de uitval schijnt toch vrij groot te zijn (heb trouwens met die huidige box al 1,5 jaar geen problemen). Ik zal het gewoon proberen dat ding alsnog te zien om te ruilen of te laten repareren (sturen ze hem maar naar de fabriek). Ze kunnen moeilijk bestaande klanten in de kou zetten lijkt mij.<p>@appien: ik heb mijn posting ff aangepast (was bezig met dit bericht terwijl jij ondertussen de andere posting plaatste, hoop dat dit door de beugel kan) smile.gif" border="0<p>[ 18-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic ]</p>

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

fuck!!!regels natuurlijk niet goed nagelezen,laat ik iemand anders ook nog niet helemaal handige dingen doen,maar ik zal in ieder geval mailen naar het bedrijf waar ik hem ooit gekocht heb,en anders naar duitsland zelf.Dan zie we vanzelf wel hoe goed de service daar is.

Hij werkt nu wel weer goed trouwens,maar ik hou mijn hart alweer vast als er eerdaags die nieuwe software komt. In ieder geval thankx voor de help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ook de zelfde probleemen met een 1200 en mam600.

Als je hem maar niet uitzet gaat het goed.

Ik zit er ook aan te denken om hem maar naar duitsland te sturen, en dan maar hopen dat er een goede voor terug komt.<p>Grtz... xpbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...