Ga naar inhoud


fs5400 met manhattam software


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu de manhattam software in de fs5400 zitten het beeldkwaliteit is een stuk beter en zappen iets sneller. Werkt perfect alleen nog geen spaanse epg. Is in ieder geval beter dan versie 3.10 van fortec

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een fs. Echter ik ben nog niet zo thuis in het patchen. Kan iemand mij vertellen waar ik meer info kan vinden over het patchen, en waar evt. de sw voor deze fs of manhattan kan vinden.(Loader, firmware etc.)<P>Voorts is het mij opgevallen met loggen dat er totaal geen info uit de embedded cam komt(seca). Hij reageert niet eens op de reset instruktie (Season 1 + Wallbanger) Heeft hier al iemand ervaring mee?<P> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke fortec heb je dan..de "normale"heeft IRDETO embedded (let op baudrate 9600!!)<BR>de seca en viaccess CI's draaien onder baudrate 11520!!!!<BR>Software ed voor de fortec vindt je <A HREF="http://www.*******************" TARGET=_blank>hier</A>

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...